.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت 1925 واحد مسكن مددجويي در گيلان

مدير كل بهزيستي گيلان گفت: در حال حاضر يك‌هزار و 925 واحد مسكن مددجويان زيرپوشش بهزيستي گيلان در دست ساخت است.

به گزارش فارس كيانوش كوچكي‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع مردم اين شهر در مصلاي امام خميني (ره) در آستانه هفته بهزيستي و تامين اجتماعي اظهار داشت: سارمان بهزيستي از نهادهايي است كه در سال 59 به پيشنهاد شهيد فياض‌بخش و شهيد بهشتي در شوراي انقلاب تصويب و تاسيس شد.
وي با بيان اينكه نظام اسلامي با تاسيس بهزيستي به دنيال گسترش عدالت است، خاطرنشان كرد: 56 نوع فعاليت در بهزيستي انجام مي‌شود و در گيلان به 70 هزار نفر به طور مستقيم 30 هزار معلول خدمات رساني مي‌كند.
مدير‌كل بهزيستي گيلان با اشاره به اينكه 40 هزار نفر اقشار آسيب‌پذير در استان هستند، افزود: 26 هزار كودك در 800 مهد استان آموزش مي‌بينند.
وي با بيان اينكه 30 هزار كودك در سال مورد آزمايش پيشگيري از تنبلي چشم قرار مي‌گيرند، اضافه كرد: در حال حاضر 55 مركز شبانه‌روزي بهزيستي استان روزانه به بالغ بر 3 هزار و 500 معلول و سالمند در منزل خدمات ارائه مي‌دهند.
به گفته كوچكي‌نژاد، در گيلان 55 آسايشگاه معلولان وجود دارد كه بالغ بر 3 ‌هزار و 500 نفر در آن خدمات مي‌گيرند.
وي با تصريح بر اينكه در آسايشگاه‌ها جاي خالي براي پذيرش سالمندان و معلولان وجود دارد، افزود: تنوع خدمات افزايش يافته است.
مدير‌كل بهزيستي گيلان بيان داشت: يك مركز آموزش دانشگاهي در 12 رشته با 935 دانشجو در حال آموزش هستند و تعداد مراكز مشاوره بهزيستي استان نيز به 45 مركز رسيده است.
وي با تصريح بر اينكه سال گذشته 34 هزار نفر مشاوره شدند، خاطرنشان كرد: سال گذشته 825 مورد كودك‌آزاري و همسر آزاري داشتيم كه جلوي آن گرفته و مشكل برطرف شد.
كوچكي‌نژاد مسكن مددجويان را از مشكلات دانست و اظهار داشت: در حال حاضر يك هزار و 925 مسكن مددجويي در استان در دست ساخت است و براي ادامه ساخت آن به كمك مردم نيازمنديم.
وي در باره اشتغال مددجويان افزود: امسال براي يك هزار و 700 نفر مددجو اشتغالزايي صورت گرفته است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.